Casado imposa Emilio Bascuñana com a alcaldable del PP a Oriola
Isabel Bonig defensa que la competència per a nomenar el candidat la té la direcció regional.
El líder de PP, Pablo Casado, ha imposat Emilio Bascuñana com a alcaldable d'Oriola per a les eleccions municipals de maig. Una designació que xoca directament amb criteri d'Isabel Bonig, que ha afirmat que eixes competències corresponen a les organitzacions territorials.
La candidatura de Bascuñana manté posicions enfrontades dins del Partit Popular. Mentre que Bonig defensa que la direcció regional és la competent per a nomenar el candidat, fonts del PP ratifiquen Bascuñana com a candidat a l'alcaldia d'Oriola.
A Alacant, el president de la Diputació, César Sánchez, avala la seua faena i considera que mereix tota la confiança del partit. Sánchez ha restat importància a la investigació oberta per la Conselleria de Sanitat a Bascuñana, que investiga si durant sis anys va cobrar sense anar a treballar. El president de la Diputació ha afirmat que es tracta d'una denúncia política, i que no té recorregut judicial.
Més llegit
-
Ernesto Valverde, primera opció per a la banqueta del València
-
L’Imserso oferirà 7.447 places a 50 euros mentre els hotels valencians reclamen l’actualització de les tarifes
-
Detenen un pederasta a Gandia amb fotos sexuals del seu bebé i la seua fillastra menor
-
Els viticultors de cava de Requena denuncien les males pràctiques dels grans cellers
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Mor un home de huitanta anys cornejat en els bous al carrer de la Vilavella