Casado critica a Oriola que les ajudes no arriben a les zones afectades per la DANA
El president del PP visita aquesta localitat del Baix Segura acompanyat de la presidenta del PPCV, Isabel Bonig.
El president del Partit Popular, Pablo Casado, ha visitat aquest dijous algunes empreses del polígon de Puente Alto, a Oriola, greument afectat per la DANA. Casado, que havia estat prèviament als municipis afectats d'Almeria i de Múrcia, ha estat acompanyat de la presidenta del PP a la Comunitat Valenciana, Isabel Bonig; del president de la Diputació d'Alacant, Carlos Mazón; i de l'alcalde d'Oriola, Emilio Bascuñana.
El líder del PP ha destacat el contrast entre la sequera de fa uns mesos en comparació amb les destrosses provocades per les pluges torrencials de fa unes setmanes. Per això, ha demanat més infraestructures per a evitar les conseqüències dels temporals futurs i ha animat a apostar pels sectors més perjudicats, al seu parer, el turisme, la indústria i l'agricultura.
Casado, que ha criticat que les ajudes aprovades per a atendre les conseqüències del temporal no hagen arribat encara als seus destinataris, ha ressaltat que les més urgents són per al veïnat que ha perdut les seues pertinences, perquè puguen reprendre la vida quotidiana al més prompte possible.
Més llegit
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
Un tècnic de telecomunicacions constata que a les 18:09 hores va avisar que s'enviaria el missatge ES-Alert
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Fotur reclama un recinte estable per a festivals a València
-
Detingut per crear un perfil fals de l'112 de la Generalitat amb informació no veraç en la dana
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
04.07.2025 | Les notícies del migdia
-
03.07.2025 | Renaixement automobilístic, innovació post DANA, un mercat en moviment
-
03.07.2025 | 90 minuts
-
04.07.2025 | Línia de fons
-
01.07.2025 | 'Un bon any', els 365 títols imprescindibles de la història del cine