El Botànic demana reprendre el període ordinari de sessions de les Corts
La Diputació Permanent es reunirà la setmana que ve per a la compareixença de cinc consellers.
Els tres grups del Botànic –el PSPV, Compromís i Unides Podem– han demanat a la mesa de les Corts que se suspenga la Diputació Permanent a partir del 12 de maig, coincidint amb la fase 1 de la desescalada, i es reprenga el període ordinari de sessions i la celebració de plens.
L'escrit, signat pels síndics dels tres grups parlamentaris, recorda que les Corts van decidir el 19 de març suspendre el període ordinari de sessions per a fer front a la nova realitat derivada de la pandèmia "readaptant necessàriament l'activitat parlamentària". El Botànic destaca el "reconeixement als treballadors i treballadores de les Corts per la predisposició i el treball constant que han possibilitat, amb les noves formes de treball a distància, el funcionament de les Corts en aquestes noves condicions".
La Diputació Permanent, l'òrgan equivalent al ple durant els períodes inhàbils de sessions, es reunirà la setmana que ve perquè cinc consellers informen de la seua gestió durant l'alarma sanitària del coronavirus i per a convalidar dos decrets relacionats amb la Covid-19.
Més llegit
-
El cap de gabinet de la Conselleria d'Indústria, tercera dimissió per la polèmica de les VPO a Alacant
-
El fundador de Telegram envia un missatge als usuaris espanyols contra Pedro Sánchez i ell li respon
-
València Acull denuncia que fills de migrants nascuts a Espanya no es registraven com a nacionals
-
Adeu cruel a la Copa (1-2)
-
Un accident embossa els dos sentits de l’autovia de circumval·lació d’Alacant
-
La borrasca Leonardo deixa a Andalusia 5.000 desallotjats, cases sense llum i poblacions incomunicades