Baltasar Garzón no descarta acudir amb la plataforma de Carmena a les municipals de Madrid
L'exmagistrat i promotor d'Actua planteja integrar la seua organització en la candidatura.
L'exmagistrat i promotor d'Actua, Baltasar Garzón, ha expressat aquest dissabte en un acte a Leganés (Madrid), el "suport clar" a l'alcaldessa de Madrid, Manuela Carmena, i no ha descartat que la seua organització política s'integre en l'eventual candidatura de la regidora madrilenya de cara a les eleccions municipals del pròxim any.
Garzón ha assenyalat que Manuela Carmena "és la persona ideal per a continuar en l'alcaldia de Madrid". Encara que ha reconegut que "ningú és imprescindible en cap lloc", l'exmagistrat ha considerat que Carmena és una figura important en el "repte de Madrid".
A més, el promotor d'Actua no ha descartat que la seua formació política s'integre en la candidatura que l'alcaldessa de la capital de cara a les eleccions municipals del 2019. "Jo personalment done suport a aquesta candidatura", ha dit Garzón, que reconeix que qualsevol decisió d'aquest tipus "haurà de ser consensuada pels òrgans d'Actua".
Més llegit
-
Vox designa Ignacio Garriga per a negociar amb el PP el relleu de Mazón
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Dels ruixats de la matinada al ponent del migdia
-
Mor un jove de 29 anys en un taller de Morella en caure-li una part d’un camió
-
Mor Manolo Molero, creador de l’emblemàtica llibreria especialitzada en còmic Futurama
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
Més vist
Més escoltat
-
04.11.2025 | 90 minuts
-
05.11.2025 | Esports À Punt
-
04.11.2025 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
05.11.2025 | Les notícies del matí
-
05.11.2025 | Cadena de valor | La vivenda, el gran repte econòmic
-
04.11.2025 | Samantha López Speranza i l’actriu María Esteve ens presenten 'Todos los lados de la cama'