Ayuso sobre l'aeroport de Barajas: "No hi ha cap classe de control"
La presidenta de la Comunitat de Madrid critica la falta de mesures de vigilància per a assegurar l'entrada de turistes sense Covid-19.
La presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, ha demanat que es deixe de "criminalitzar" la gent que visita Madrid i ha circumscrit la controvèrsia que ha generat la imatge de turistes de festa a la capital d'Espanya en la falta de controls als aeroports. "A mi m'és igual d'on vinga la gent si la PCR és negativa", ha explicat Ayuso, que ha lamentat que a l'aeroport de Barajas "no hi ha cap classe de control de res".
La dirigent madrilenya ha assenyalat en una entrevista en Antena 3, que el problema "no és d'on ve u" siga de París o de Múrcia, sinó que "no hi ha les mesures concretes per a assegurar-nos que el que entra no està contagiat". I ha criticat la situació comparant-la amb els controls a les eixides de les autonomies en aplicació del tancament perimetral com "si s'isquera d'un altre país". Uns dispositius que veu innecessaris i preferiria dedicar a evitar els botellots o festes il·legals a la regió.
"Tothom pot vindre a Madrid per Barajas, per l'AVE, però ningú pot eixir a la seua segona comunitat autònoma tenint en compte que la majoria de la gent que vivim a Madrid tenim família i arrelament en altres regions", ha retret.
Per això, considera que "no té trellat" no fer res i després, quan hi ha una festa, intentar atribuir-me-la a mi perquè el xaval és de França".
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu
Més vist
Més escoltat
-
16.09.2025 | 90 minuts
-
15.09.2025 | Les notícies del migdia
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
15.09.2025 | 90 minuts
-
16.09.2025 | Cadena de valor T8 | La pujada del salari mitjà
-
16.09.2025 | El Govern anuncia ajudes de fins a 30.000?€ per al lloguer amb opció a compra per a joves