Arxivada la causa contra l'alcaldessa d'Almenara
L'exsecretària de l'ajuntament la va denunciar pel ple on es va aprovar obrir-li un expedient per acumular una dotzena de faltes.
L'Audiència de Castelló ha arxivat, per tercera vegada, la denúncia de l'exsecretària de l'Ajuntament d'Almenara, a la Plana Baixa, contra l'alcaldessa, la socialista Estíbaliz Pérez. La funcionària la va denunciar arran del procés municipal obert en esta localitat de la Plana Baixa per a rellevar-la del lloc de treball per presumptes irregularitats. L'exsecretària va presentar la denúncia pel ple on es va aprovar obrir-li un expedient per acumular una dotzena de faltes greus i molt greus, i una més lleu en el lloc de treball del que, finalment, la van rellevar. Anava en contra de l'alcaldessa, però després la va ampliar a altres treballadors de l'Ajuntament.
Un jutjat de Nules ja va ordenar l'arxivament de la causa, però l'exsecretària municipal hi va recórrer en contra i ara l'Audiència de Castelló no sols desestima el recurs sinó que també la condemna a assumir les costes del procés judicial. Arran del cas, el PP va demanar reiteradament la dimissió de l'alcaldessa i ara els socialistes demanen unes disculpes públiques.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Cinc persones ferides i un detingut en una nova nit d'enfrontaments a Torre Pacheco