Aquest dilluns acaba el termini per a esmenar errors en el cens
Les reclamacions es poden presentar davant la delegació de l'Oficina del Cens Electoral, a l'Ajuntament o al consolat.
El termini per a demanar la correcció d'errades del cens electoral de les eleccions generals i autonòmiques del 28 d'abril conclou aquest dilluns. Aquestes dades es poden consultar als ajuntaments i les delegacions de l'Oficina Central Europea fins hui.
Si es detectara algun tipus d'error en les dades personals, es pot presentar una reclamació davant la delegació de l'Oficina del Cens Electoral, a l'ajuntament o al consolat. Les reclamacions es resoldran en un termini de tres dies. Les rectificacions s’exposaran al públic fins al 22 de març.
Així mateix, hui també és l'últim dia perquè les persones que s'oposen a ser incloses en les còpies del cens electoral que es faciliten a representants de les candidatures per a enviaments postals de propaganda electoral presenten la seua sol·licitud, un tràmit que es pot realitzar en el web de l'INE.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Dos detinguts per explotar laboralment 26 persones en situació irregular en un taller tèxtil clandestí
-
Trump amenaça l'Iran a hores d'expirar l'ultimàtum: "Esta nit morirà tota una civilització"
-
El govern espanyol aprova la reforma per a blindar l'avortament en la Constitució
-
Cinc mitjans aeris tracten de frenar un incendi declarat a la serra del Maigmó a Tibi
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
05.04.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"
-
06.04.2026 | Amunt i avall | Tercera Part