Álvarez-Cascos nega haver conegut cap comptabilitat B en el PP
L'exsecretari general dels populars qualifica d'"irreprotxable" el comportament dels extresorers Luis Bárcenas i Álvaro Lapuerta.
L'exsecretari general del PP Francisco Álvarez-Cascos ha assegurat aquest dimarts que no va saber mai "res alié a la comptabilitat oficial del PP" i ha qualificat d'"irreprotxable" el comportament dels extresorers del partit Luis Bárcenas i Álvaro Lapuerta.
Álvarez-Cascos ha comparegut davant la comissió del Congrés dels Diputats que investiga el suposat finançament irregular del PP, on ha manifestat que no va veure mai "cap activitat mereixedora de retrets" durant el temps en què va ocupar la Secretaria General del partit.
En resposta al diputat socialista Felipe Sicilia, el que va ser també exvicepresident del Govern d'Espanya, ha qüestionat els "procediments inquisitorials" que s'estan duent a terme contra el PP i ha recalcat que la formació no va demanar mai una comissió de investigació sobre casos de corrupció que pogueren afectar al PSOE.
Més llegit
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La Font d'en Carròs, a la Safor, acumula 145 l/m² en les últimes dotze hores
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Fem banda T2
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions