Alerta groga per pluges en el litoral de Castelló i el litoral nord de València
Segons les previsions l'episodi començarà a les 3:00 i acabarà a les 9:00 hores
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha actualitzat els seus avisos per fenòmens meteorològics per a establir avís groc per pluges en tot el litoral de Castelló, així com en el litoral nord de València.
D'acord amb la informació arreplegada per l'112 CV, l'episodi d'avís groc comença a les 03:00 hores d'este diumenge, segons l'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet).
La delegació d'Aemet ha explicat en X que els ruixats que es generen en estes situacions són "molt locals" i apegats a la costa, però "molt eficients", amb "quantitats importants" de precipitació i pocs raigs. "Són situacions típiques de final d'agost i se solen produir de matinada o primera hora del matí, quan encara bufen brises de terra que convergixen en la costa amb un lleuger flux de llevant en un entorn d'inestabilitat marítima", han apuntat.
Més llegit
-
Trobat el cadàver d'un home desaparegut després d'entrar de nit a la mar a Benicarló
-
L'incendi de la Calderona evoluciona favorablement, però es manté l'orde d'evacuació per al veïnat de Gátova fins que es done per estabilitzat
-
Mor una persona en un accident de trànsit a la CV-35, a l'altura de Paterna
-
L'incendi de la Calderona ja afecta almenys 423 hectàrees, amb un miler d'evacuats a Gátova
-
L'incendi avança descontrolat a la serra de la Calderona i ja ha cremat 133 hectàrees
-
Per què la corona del Sol es va vore d'un inusual daurat durant l’eclipsi total del 12 d’agost?
Més vist
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 1)
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 2)
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 1)
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent (Part 2)
-
Terra de festes | Useres, Torrevieja i Catadau
-
21.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge