Alcaldes del PP demanen que el Govern assumisca el cost de les dessalinitzadores
El populars consideren inviable per als seus ajuntaments una xifra de 116 milions d'euros
Els alcaldes del PP de la província de Castelló han reclamat aquest diumenge que el Govern central "assumisca el cost de les dessalinitzadores, que es xifra en 116 milions d'euros, en ser inviable per als ajuntaments".
Segons l'alcaldessa de Benicàssim, Susana Marqués, el que demana el PPCV "és molt senzill, que ens tracten de la mateixa manera que a comunitats veïnes com Catalunya, ja que els ajuntaments no poden suportar aquesta càrrega econòmica".
La responsable popular ha criticat que "els socialistes van obligar els ajuntaments a signar uns convenis pels quals els veïns de cinc municipis han de pagar el cost de les dessalinitzadores".
Marqués ha insistit que "el pla estrela del PSOE està ara sent investigat per la Justícia, ja que sembla que el cost de les dessalinitzadores era per a finançar al Partit Socialista, segons investiga la Justícia".
Aquesta reivindicació és compartida per altres ajuntaments valencians com ara el de Torrevella o Sagunt.
Més llegit
-
Sánchez enfronta la crisi al PSOE per la corrupció "amb el cor tocat" mentre Francisco Salazar s'aparta de la cúpula per denúncies d'assetjament
-
Catalá, Barcala, Fabra i Pérez Llorca, elegits vocals del Comité Executiu Nacional del PP
-
Mercavalència recupera la III Entrada de la Clòtxina al Mercat del Cabanyal
-
Mor ofegat un home de 77 anys quan es banyava en una platja de Cullera
-
Retencions en carreteres de València i Alacant este dissabte per accidents menors
-
Fanzara es convertix en un llenç a l'aire lliure amb el MIAU, el Museu Inacabat d'Art Urbà