Acaba el termini per a presentar candidats a senadors territorials
El PSPV ha elegit Joan Lerma i Josefina Bueno, el PP Alberto Fabra, Compromís Carles Mulet i Ciutadans Emilio Argüeso.
Aquest divendres acaba el termini perquè els grups parlamentaris presenten les candidatures per a designar els cinc senadors territorials que correspon nomenar a la Comunitat Valenciana.
En funció dels resultats de les eleccions autonòmiques del 28 d'abril, al PSPV-PSOE li corresponen dos candidats, i al PP, a Compromís i a Ciutadans, un a cada formació. El PSPV ha elegit Joan Lerma i Josefina Bueno; el PP, Alberto Fabra; Compromís, Carles Mulet; i Ciutadans, Emilio Argüeso.
El 17 de juny es reunirà la comissió de l'estatut del diputat per a avaluar que les candidatures presentades compleixen els requisits establits. A l'endemà es reuniran la mesa i la junta de síndics per a establir la data del ple específic en què votarà l'elecció d'aquests senadors.
Més llegit
-
S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Temperatures en ascens i ruixats dispersos als Ports i l'Alt Maestrat en l’inici de la segona quinzena de setembre