Acaba el termini per a presentar candidats a senadors territorials
El PSPV ha elegit Joan Lerma i Josefina Bueno, el PP Alberto Fabra, Compromís Carles Mulet i Ciutadans Emilio Argüeso.
Aquest divendres acaba el termini perquè els grups parlamentaris presenten les candidatures per a designar els cinc senadors territorials que correspon nomenar a la Comunitat Valenciana.
En funció dels resultats de les eleccions autonòmiques del 28 d'abril, al PSPV-PSOE li corresponen dos candidats, i al PP, a Compromís i a Ciutadans, un a cada formació. El PSPV ha elegit Joan Lerma i Josefina Bueno; el PP, Alberto Fabra; Compromís, Carles Mulet; i Ciutadans, Emilio Argüeso.
El 17 de juny es reunirà la comissió de l'estatut del diputat per a avaluar que les candidatures presentades compleixen els requisits establits. A l'endemà es reuniran la mesa i la junta de síndics per a establir la data del ple específic en què votarà l'elecció d'aquests senadors.
Més llegit
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Noruega s’acomiada del rei Harald V amb un funeral d’estat amb més de 400 convidats
-
Incauten un dels majors arsenals clandestins d’Espanya, amb connexions a la Comunitat Valenciana
-
Una dona de 73 anys ferida en l'esclat d'una bombona de butà en un pis de Benicàssim
-
Ford proposa un increment salarial garantit entre el 2,5% i el 5% anual, major gratificació extraordinària i huit dissabtes de producció
-
Dimitix un enginyer d'Anthropic i exdesenvolupador de ChatGPT: "La IA podria matar-nos a tots a finals de la dècada"