La Xina respon a Trump amb aranzels del 34% a les importacions dels EUA
També ha anunciat que restringirà les exportacions d'una sèrie de materials rars usats en components electrònics, la indústria aeroespacial i altres sectors
El govern xinés ha anunciat este divendres un aranzel del 34% a tots els béns importats des dels Estats Units a partir del 10 d'abril, l'endemà que Washington imposara un gravamen addicional del 34% a la Xina.
Així mateix, el Ministeri de Comerç del país asiàtic ha anunciat hui que restringirà les exportacions d'alguns materials rars que s'utilitzen en components electrònics, la indústria aeroespacial i altres sectors.
La Xina és el país que ix pitjor parat en el nou mapa aranzelari que ha marcat el president nord-americà, amb un 34% que se suma al del 20% que els va imposar a principis de març, cosa que fa un total del 54%.
Més llegit
-
Educació oferix una pujada salarial als docents de 120 euros per al 2027
-
L’STEPV presenta una contraoferta a Educació: demana una gran reducció de ràtios i una pujada salarial de vora 500 euros al mes
-
Les graduacions escolars es disparen i ja arriben a costar 670 euros per alumne
-
Segona setmana de vaga indefinida en l'ensenyament amb la mirada posada en la reunió d'esta vesprada entre els sindicats i Educació
-
Els equips directius amenacen amb dimissions en bloc abans d’una nova negociació amb Educació
-
Muntanya russa a Anoeta (3-4)