La Xina ja ha administrat més de 1.000 milions de dosis de vacunes anti-Covid
El nombre de dosis injectades representa el 40% del total mundial
La Xina ha administrat ja més de 1.000 milions de dosis de les seues vacunes contra la Covid-19 en el seu territori nacional, segons ha informat la Comissió Nacional de Sanitat del país asiàtic. El nombre de dosis injectades representa el 40% del total mundial.
La premsa local destaca que 100 milions d'aquestes injeccions s'han administrat en els últims sis dies, la qual cosa evidencia l'acceleració de la campanya de vacunació.
L'objectiu de les autoritats és immunitzar almenys un 70% de la població abans que acabe 2021. Els grups que poden ser vacunats inclouen des de fa uns dies menors que tenen entre 3 i 17 anys.
De les set vacunes autoritzades per la Xina per a usos d'emergència, fins ara, cinc necessiten dues dosis; una, tres, i una més, la desenvolupada per CanSino, només d'una.
De moment, les autoritats xineses no han donat llum verda a cap vacuna estrangera per al seu ús en la part continental del país, malgrat que, per exemple, la farmacèutica local Fosun Pharma té un acord des de fa mesos per a distribuir l'antigen de Pfizer-BioNTech. Sí que s'usen vacunes estrangeres, per exemple, a la regió semiautònoma de Hong Kong
Més llegit
-
Detingut un home de 90 anys per matar la dona de 86 a Astúries
-
Un pacient de La Fe complix deu anys amb un cor mecànic, el cas més longeu d'Espanya
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Juny deixa vora trenta morts a la Comunitat Valenciana per causes atribuïbles a la calor
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026