Vora 20 espanyols atrapats a Wuhan, l'epicentre del coronavirus
Les autoritats xineses han decretat la clausura d'aquesta ciutat d'11 milions d'habitants.
Vora vint persones españoles han quedat atrapades a la ciutat de Wuhan i la província de Hubei, epicentre del coronavirus que s'estén per la Xina. La majoria són preparadors de l'equip de futbol Wuhan Three Towns.
Els espanyols no han pogut disposar de les vacances per l'Any Nou xinés, ja que les autoritats del país asiàtic han decretat el tancament d'aquesta ciutat d'11 milions d'habitants.
L'entrenador de porters, Oliver Cuadrado, ha explicat que es troben en bon estat i que no ixen de casa. A més, estan seguint totes les recomanacions com evitar aglomeracions, rentar-se les mans sovint o portar sempre màscara en l'exterior.
La malaltia ja ha deixat 41 morts i 1.355 casos a la Xina, la majoria a Wuhan i les ciutats properes.
Més llegit
-
Convocades les oposicions per a cobrir 1.959 places de mestres, que per primera vegada s'iniciaran al setembre
-
La jutgessa de la dana cita Pérez Llorca, l'entorn de Mazón i el propietari d'El Ventorro
-
Sanitat confirma un brot de sarna en una residència de majors a Catral amb 24 infectats
-
Un motorista mort i dos persones que anaven en patinet ferides en un accident a València
-
Nuvolositat en augment, a l'espera de ruixats dijous
-
Ruixats i tempestes a la vista