El vaixell de l'ONG Sea-Watch, bloquejat a una milla del port de Lampedusa
L’embarcació, amb 42 persones migrants a bord, es troba en una situació desesperada davant de les costes italianes.
Sense solució, de moment, en la situació desesperada del vaixell de l'ONG Sea-Watch amb 42 persones migrants davant de les costes italianes. Fa unes hores ha intentat entrar al port de Lampedusa, desafiant les lleis del ministre de l'Interior, Matteo Salvini. Però, ara mateix, l'embarcació està boquejada a una milla del port.
Salvini ha assegurat que els membres de l'ONG són uns pirates i uns delinqüents, i ha recordat que la decisió de la capitana del Sea-Watch la pot portar quinze anys a la presó i fer front a una multa de 50.000 euros, a més de perdre l'embarcació.
Un risc al qual s'enfrontarà també l'ONG espanyola, Proactiva Open Arms, que en uns dies reprendrà el rescat de migrants al Mediterrani.
Més llegit
-
Executen el desnonament de l’investigador de la UV Daniel González a Burjassot
-
La Policia alerta d'una nova campanya fraudulenta que permet als ciberdelinqüents usar el teu compte de WhatsApp
-
Teresa, de 93 anys, està en bon estat de salut després de ser rescatada en una taula de pàdel surf durant la dana
-
Copernicus estima que la riuada causada per la dana Adam va negar almenys 1.050 ha a la Safor i la Marina Alta
-
Yolanda Pastor, alcaldessa d'Oliva: "Si no es fa la presa a la rambla de Gallinera, açò tornarà a passar"
-
À Punt retransmet dissabte en directe la Gran Entrada Cristiana i Mora de Calp