Un supremacista blanc assassina tres persones negres a Florida
El tirador, que després s’ha suïcidat, ha fet servir armes de foc amb esvàstiques pintades
Un supremacista blanc armat amb un rifle de gran potència i una pistola ha assassinat aquest dissabte tres persones negres en una botiga de Jacksonville, Florida (Estats Units). Després dels fets, l’home s’ha suïcidat d’un tir.
El xèrif de la localitat, T.K. Water, ha remarcat que el tiroteig “tenia motivacions racials” i que l’autor odiava les persones negres. El tirador portava un jupetí antibales tàctica i va fer servir armes de foc amb esvàstiques pintades.
El jove de 21 anys, Ryan Palmeter, va actuar a soles i abans d’aquest crim havia escrit "diversos manifestos" per als seus pares, els mitjans de comunicació i les forces de l'orde que detallaven el seu odi envers la població negra.
L'FBI ha obert una investigació sobre drets civils i està perseguint l'incident com un delicte d'odi.
Més llegit
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Els senyals de trànsit s'adapten als nous temps
-
Detingut un professor per fer-se passar per un menor en xarxes i demanar fotos sexuals a una xiqueta
-
Qui, quant i com acollir-se a les noves tarifes del transport públic que entren en vigor este dimarts?
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang