Un mort i almenys huit ferits després de xocar un tren amb un camió al nord de França
El sinistre ha ocorregut cap a les 07:00 del matí al pas a nivell de Mazingarbe, al municipi de Bully-les-Mines, en un TGV que circulava entre Dunkerque i París amb 243 passatgers
El maquinista d'un tren d'alta velocitat (TGV) ha mort este dimarts i almenys huit persones han resultat ferides després de xocar el comboi contra un camió en un pas a nivell en la línia entre les ciutats de Béthune i Lens, al nord de França, segons van indicar els bombers a l'emissora Ici Nord.
El periòdic La Voix du Nord ha precisat que el sinistre ha tingut lloc cap a les 07:00 hores al pas a nivell de Mazingarbe, al municipi de Bully-les-Mines, en un TGV que circulava entre Dunkerque i París amb 243 passatgers. El tren ha impactat contra el remolc d'un camió que travessava les vies. El conductor del comboi ha perdut la vida i també han resultat ferits set dels passatgers, així com el xòfer del camió.
El servici de trens regionals (TER) de la regió dels Alts de França ha indicat en les seues xarxes socials que, com a conseqüència del sinistre, s'ha interromput el trànsit entre Béthune i Lens fins al final de la jornada i que també s'ha tallat l'alimentació elèctrica en els eixos Lilla-Béthune, Lilla-Lens i Lilla-Douai.
El ministre francés de Transports, Philippe Tabarot, ha anunciat, en un missatge en xarxes socials, que es desplaçarà fins al lloc de l'accident —del qual no va donar precisions sobre la seua magnitud— juntament amb el conseller delegat de la companyia ferroviària estatal SNCF, Jean Castex.
Més llegit
-
Les deu localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
El govern espanyol aprova la reforma per a blindar l'avortament en la Constitució
-
El sol dona pas als núvols des d'este dimarts
-
Descobrix les noves deduccions autonòmiques que pots desgravar-te en la declaració de la renda
-
La retenció a l'A-3 a Requena, procedent de Madrid, arriba als 10 km en les últimes hores de la operació tornada
-
Dos detinguts per explotar laboralment 26 persones en situació irregular en un taller tèxtil clandestí
Més vist
Més escoltat
-
06.04.2026 | 90 minuts
-
06.04.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juan Salvador Gayà: la cuina valenciana tradicional i la gastronomia de Pasqua
-
05.04.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
05.04.2026 | Valencia CF - Celta de Vigo
-
05.04.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
06.04.2026 | L'hora de la cultura | El vestuari com a element clau del llenguatge cinematogràfic i "El Pretext"