Un milió de persones convocades per a assaltar l'Àrea 51, la base que guarda els 'secrets' dels extraterrestres
S'han unit a través d'un esdeveniment de Facebook i tenen la intenció de descobrir si hi ha dins proves de vida alienígena.
El que va començar com una broma s'ha convertit en una realitat que no se sap com acabarà. Una convocatòria a través de Facebook s'ha fet tan massiva que la Força Aèrea dels Estats Units ha dit que actuarà si ocorre: l'assalt a 'Area 51'. La cita és aquest divendres 20 de setembre i més d'un milió de persones s'han unit a l'event, que fins i tot s'està seguint per streaming a través de youtube per altres milers d'usuaris a l'espera de vore què pot passar.
Tot, el dia després que la Marina dels Estats Units confirme que els fenòmens d'OVNIS que s'han avistat són reals.
Incògnites sobre la vida extraterreste
Els entusiastes dels ovnis ja han començat a arribar a un desèrtic poble de Nevada anomenat Rachel, on viuen una cinquantena de persones i que alberga la base militar secreta dels EUA coneguda com a Àrea 51. Durant anys s'ha rumorejat que guarda secrets del govern sobre la vida extraterrestre.
L'Àrea 51 va ser mantinguda en secret durant dècades, avivant les teories de conspiració: que albergava les restes d'un platet volador i els cossos de la seua tripulació alienígena del xoc d'un objecte volador no identificat en Roswell, Nou Mèxic, en 1947. El govern dels EUA no confirmaren que la base existia fins 2013, quan va publicar arxius de la CIA que deien que el lloc s'havia utilitzat per a provar avions espies d'alt secret. Aquests documents però, no van acabar amb les sospites sobre els extraterrestres allí.
La vida a Rachel ha sigut tranquila fins ara. Però en juny una estudiant de Califòrnia de 21 anys, Matty Roberts, va crear un event en Facebook on proposava que s'envaira l'Àrea 51 per a descobrir si hi havia o no aliens. I els usuaris decidits a assaltar les instal·lacions americanes estan arribat per desenes.
Rachel tem l'arribada massiva d'entusiastes dels ovnis
Les autoritats temen l'arribada del milió d'apuntats a la convocàtòria per xarxes. Ahir arribaven els primers visitants, que visitaven els únics negocis de Rachel, un motel i un restaurant de temàtica extraterrestre. Ni tan sols té un supermercat.
Rachel i els seus voltants han utilitzat durant molt de temps la tradició ovni com a atracció turística. De fet, la carretera de 158 km que travessa l'àrea es diu la Carretera Extraterrestre.
Ara, per a entretindre a les esperades multituds d'amants dels alienígens, s'ha preparat un festival de música. Segons els organitzadors, ja hi ha 3.200 entrades venudes.
Més llegit
-
Vota per la millor Foguera La Colla d’À Punt – Fogueres 2025
-
La Generalitat ajornarà un mes el pagament a les farmàcies per problemes puntuals de liquiditat
-
La Fiscalia no veu “infracció criminal” en Mónica Oltra després de ser acusada d'encobrir els abusos de l’exmarit a una menor
-
Troben mort a Castelló el doctor maxil·lofacial Luis Senís
-
El jutge cita com a investigat Cerdán i cinc empresaris, ordena revisar-los els comptes i envia l'UCO a Ferraz
-
L'Audiència de València avala la jutgessa de la dana i confirma la imputació de Pradas
Més vist
-
19.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Turís
-
20.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Ferrández
-
19.06.2025 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà
-
19.06.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
La influenciadora alacantina Carmen la Marchosa conta al set d' À Punt com va començar a ser famosa
-
19.06.2025 | A la saca
Més escoltat
-
19.06.2025 | Línia de fons
-
19.06.2025 | Queda't amb els nostres | Dragon Boat Marina Valencia
-
19.06.2025 | “Tema d’actualitat” juny és el mes de l’orgull LGTBIQ+ amb el lema "Ara més que mai: Orgull".
-
19.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
18.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
19.06.2025 | Amunt i avall | Tercera Part