Detingut un home armat que s'havia tancat en un edifici i amenaçava de fer-lo explotar a Hamburg
El carrer s'havia tallat al públic i s'havia col·locat un matalaf per si el presumpte autor saltava per la finestra
Detingut un home armat amb un ganivet que s'havia tancat este dimecres en un edifici, abans d'amenaçar de fer-lo explotar, en un carrer del populós barri d'Einsbüttel de la ciutat portuària d'Hamburg (Alemanya). Els fets han tingut lloc este matí i han obligat al desplegament d'un nodrit dispositiu policial, amb presència de bombers i ambulància, segons ha informat el diari Bild.
El carrer en la qual s'ha desenvolupat el succés ha sigut tallat al públic i s'ha col·locat un matalaf davant de la casa per si el presumpte autor saltava per la finestra.
Els fets coincideixen amb la celebració de l'Eurocopa de futbol a la ciutat, que alberga el partit entre Croàcia i Albània a l'estadi Volksparkstadion, pròxim al barri on han tingut lloc els fets. Fa una setmana, la policia alemanya ja va abatre un home armat amb diversos artefactes incendiaris.
Més llegit
-
Ferran Torres i Grimaldo seran els representants valencians en el Mundial
-
La CSIF i l'ANPE accepten l'increment salarial i trenquen la unitat sindical
-
Educació i professorat reprenen este dimarts les negociacions amb la unitat sindical trencada per l’acord d’increment salarial
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
Detenen el conductor que va atropellar mortalment un home de 35 anys al Port de Sagunt i va fugir
-
Educació cita els sindicats docents esta vesprada després de rebre la nova proposta per a desconvocar la vaga