Ucraïna denuncia l'aparició de huit fosses comunes més a la regió de Kíiv
Després de l'eixida de les tropes russes, les autoritats ucraïneses han trobat vora 150 morts
Les autoritats ucraïneses han denunciat aquest dimarts l'aparició de huit noves fosses comunes amb prop de 150 cadàvers a la regió de Kíiv, una vegada que s'han retirat les tropes russes.
"N'hem trobat huit i de fet hi ha 148 persones dins", ha comptat el sotscap de la Policia de la regió de Kíiv, Maksim Ocheretiani, qui ha detallat que tots els cossos presentaven lesions, segons ha informat el mitjà ucraïnés Ukrinform.
Ocheretiani ha precisat que dels 1.202 cossos que s'han trobat sense vida a la regió de Kíiv des de l'inici de la guerra el passat 24 de febrer, hi ha prop de 280 que continuen encara sense identificar.
"La majoria dels cossos ja han sigut identificats. Treballem cada dia en aquest afer", ha destacat.
Més llegit
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Bomba: el València Basket fitxa Nicola Mirotic
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic