Trump descarta ara retirar els aranzels imposats a la Xina
El país asiàtic va anunciar dijous que havien acordat amb els EUA la cancel·lació dels gravàmens per fases.
El president dels Estats Units, Donald Trump, ha descartat ara una retirada, parcial o total, dels aranzels imposats a les importacions de productes procedents de la Xina. "A ells els agradaria fer marxa arrere, però no hem acordat res", ha subratllat.
"Francament, volen arribar a un acord més del que jo vull", ha dit Trump, que ha assegurat que la Xina estaria interessada en una reducció parcial dels aranzels, perquè "sap" que ell no estaria disposat a arribar a la completa eliminació dels gravàmens.
Dijous el Ministeri de Comerç de la Xina va avançar que les dues potències havien arribat a un acord de reducció escalonada dels aranzels que s'havien imposat mútuament en els últims mesos. Després, fonts nord-americanes van confirmar aquest consens entre els dos països.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Convent de Jerusalem - Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
Quan l’artista planta la comissió i no el monument
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Vota per la millor falla infantil d’À Punt – Falles 2026
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | Les notícies del matí
-
15.03.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
15.03.2026 | Les notícies de migdia cap de setmana