El Regne Unit aprova per a l'ús la vacuna de Pfizer
Començarà a distribuir-se a partir de la setmana que ve.
L'Agència Reguladora del Medicament del Regne Unit ha anunciat l'aprovació per a l'ús de la vacuna de l'empresa estatunidenca Pfizer i la seua sòcia alemanya BioNTech al país anglosaxó.
Així, el Regne Unit es convertirà, a partir de la setmana que ve, en el primer país a iniciar un programa de vacunació massiva contra el coronavirus.
La vacuna, que ha demostrat tindre un 95% d'efectivitat amb bons resultats en tots els grups poblacionals, compta amb el vistiplau de l'Agència Reguladora de Productes Sanitaris i Mèdics, per la qual cosa el govern ha acceptat la recomanació i n’ha autoritzat l'ús.
Ara, el Comité Conjunt sobre Vacunació i Immunització del Regne Unit ha de publicar les seues recomanacions sobre quins són els primers grups a rebre la vacuna, però s'espera que siguen els ancians i el personal sanitari. Per a això, el govern del país ha acordat amb la farmacèutica Pfizer una primera compra de quaranta milions de dosis, vàlides per a vint milions de persones, pel fet que se n'han de posar dues.
Més llegit
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
Els dies festius venen amb incertesa meteorològica
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Un detingut a València per botar foc a díhuit contenidors i danyar una trentena de cotxes
-
Vandalitzen amb pintades la seu del PP de Finestrat