La policia d'Israel recomana acusar Netanyahu de corrupció
El cas 4000 investiga si va afavorir el magnat de la comunicació Shaul Elovitch.
La policia israeliana ha recomanat acusar el primer ministre, Benjamín Netanyahu, i també la seua parella, Sara, en el tercer cas de corrupció pel qual ha sigut investigat com a sospitós. L'oposició li ha demanat la dimissió i eleccions anticipades.
La policia ha publicat per sorpresa les conclusions de la investigació del conegut cas 4000, que analitzava si Netanyahu va afavorir el magnat de la comunicació Shaul Elovitch, a canvi d'una cobertura positiva per a ell i la seua família entre 2012 i 2017.
Després de mesos d'investigació i més de mig centenar de testimonis, la policia ha conclòs que "hi ha proves suficients" per a acusar els Netanyahu de "delictes de suborn, frau i abús de confiança".
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
La Generalitat reforça el transport públic durant Nadal
-
Un potent raig de llum enlluerna un pilot d’avió que sobrevolava el Campello
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
El València Basket desconnecta el Baskonia
-
Deu museus municipals de València es transformen en espais d’oci per Nadal