Els partits polítics espanyols s'uneixen per a convidar Zelenski a intervindre en el Congrés dels Diputats
Les formacions volen donar suport al president d'Ucraïna i saber de primera mà com està afrontant la guerra
Els partits polítics espanyols s'han unit per a convidar al president ucraïnés, Volodímir Zelenski, a fer una intervenció davant el ple del Congrés dels Diputats mitjançant videoconferència, per a donar-li suport i saber de primera mà com està afrontant el seu país a la guerra iniciada per Rússia.
El PSOE i el PP han coincidit que, davant la guerra, cal donar un "suport unívoc", han assenyalat fonts populars.
Així, fonts socialistes han manifestat que la proposta ha sigut ben acollida per tots els partits polítics, i que després de signar-la hui la majoria de partits, està previst que divendres s'hi adherisquen PP, Vox i el grup Mixt, amb la finalitat de poder remetre-la a la Mesa del Congrés.
El format que ha proposat el PSOE és que el president d'Ucraïna puga intervindre de manera telemàtica en l'hemicicle del Congrés com si fora un acte institucional i fora d'un ple ordinari, perquè tots els diputats puguen assistir al discurs en els seus escons. La intervenció de Zelenski es retransmetria en directe en les dues pantalles que té la cambra baixa.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
Incauten un dels majors arsenals clandestins d’Espanya, amb connexions a la Comunitat Valenciana
-
La pel·lícula ‘La carta de Óscar’ convida a reflexionar sobre l’assetjament escolar a l’inici de curs
-
La desclassificació sobre Ceuta enfronta el govern amb l’oposició i genera dubtes entre els seus socis