El papa Francesc ha passat una nit "tranquil·la" i està descansant
Fonts vaticanes asseguren que el pontífex "està sempre lúcid i orientat"
El papa ha passat una nit "tranquil·la" i està reposant, ha informat este diumenge la Santa Seu, en el desseté dia d'hospitalització del pontífex a causa dels seus problemes respiratoris.
"La nit ha sigut tranquil·la, el papa encara descansa", han concretat fonts vaticanes sobre les últimes hores del pontífex, ingressat a l'hospital Gemelli de Roma des del passat 14 de febrer per una bronquitis amb infecció polimicrobiana a la qual es va sumar una pneumònia bilateral.
Dissabte de vesprada es va informar que el pontífex està "estable" i alterna la ventilació mecànica no invasiva amb oxigenoteràpia, sense nous episodis de broncoespasme com el patit el passat divendres, que va causar un empitjorament "sobtat" del seu quadre respiratori, per la qual cosa el pronòstic està "reservat".
Ara com ara, la Santa Seu no ha informat de més episodis de broncoespasme. Després d'això, els metges van assegurar que es necessiten entre 24 i 48 hores per a valorar els seus efectes.
La Santa Seu ha destacat també que el papa Francesc "està sempre lúcid i orientat".
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
La valenciana Rebeca Torró, nova secretària d'Organització del PSOE
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O