Mueller nega que Trump l'entrevistara per a ser director de l'FBI
Va ser director de l'ens des de 2001 a 2013.
Robert Mueller, el fiscal que va investigar els suposats nexes entre Rússia i Donald Trump, ha negat que el mandatari l'haguera entrevistat per a ser director de l'FBI, tal com el governant va afirmar en Twitter una hora abans que Mueller compareguera davant el Congrés.
Mueller, que va ser director de l'Oficina Federal d'Investigacions (FBI) entre 2001 i 2013, ha comparegut per primera vegada davant un comité del Congrés per a respondre les preguntes dels legisladors sobre la seua investigació sobre els suposats nexes entre el Kremlin i l'equip de Trump durant les eleccions de 2016.
Durant la compareixença, Louie Gohmert ha volgut preguntar a Mueller sobre la seua relació amb James Comey, acomiadat per Trump per negar-se a tancar la investigació per la trama russa. Així, el fiscal ha explicat que van treballar junts durant el mandat de Bush, entre 2001 i 2009, i que eren amics, però que això no va afectar la investigació.
Més llegit
-
Sanitat incorpora cinc noves malalties en el programa de cribratge neonatal dels bebés valencians
-
El govern espanyol i l'Església tanquen un acord per a reparar els danys de les víctimes d'abusos sexuals
-
L’assetjament, la humiliació o la gravació d’imatges no autoritzades als centres educatius són faltes greus des d’este dimecres
-
L’avaria d’una furgoneta ocasiona més de cinc quilòmetres de retenció a la V-30
-
El Museu de la Ciutat de València acollirà els quadres de Sorolla mentre s'habilita l'edifici de Correus
-
Interior no multarà durant un període "raonable" els conductors que no porten la balisa V-16