L'expresident del Perú Alan García mor en disparar-se abans de ser detingut
El mandatari estava sent investigat per la presumpta trama de suborns de la constructora brasilera Odebrecht.
L'expresident peruà Alan García ha mort aquest dimecres després de disparar-se en el cap just en el moment en què anava a ser detingut per orde de la justícia, segons han confirmat fonts del Partit Aprista i el mateix president del Perú, Martín Vizcarra. L'exmandatari estava acusat de delictes de corrupció vinculats al cas Odebrecht, que investiga una presumpta trama de suborns en aquesta constructora.
El succés s'ha produït quan agents de la Divisió d'Investigació de Delictes d'Alta Complexitat han acudit a la casa del polític, sobre qui hi havia, des de finals de l'any passat, una orde d'impediment d'eixida del Perú. Enmig d'una gran confusió, el dues vegades president del Perú (1985-1990 i 2006-2011) ha sigut ingressat a l'hospital Casimiro Ulloa de Lima, on ha sigut traslladat d'urgència pels mateixos policies que havien anat a detindre'l.
Alan García ha mort mentre estava sent operat en aquest centre hospitalari, després d'haver patit tres parades cardiorespiratòries.
Més llegit
-
S'entrega l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Commoció a Calp per la mort d’un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s’ha esgolat carrer avall
-
Dos accidents i una avaria mantenen retencions quilomètriques de l'A-7 fins a mitjan matí
-
El València, golejat, no compareix al Johan
-
Sueca torna a convertir-se hui en l'epicentre de la gastronomia en el 64é Concurs Internacional de Paella Valenciana
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca