L’espanyol Jesús Pérez, treballador de l’ONU, abandona la Franja de Gaza
És l’últim espanyol empleat d’una ONG que quedava treballant a Gaza, segons el Ministeri d’Afers Estrangers
, ciutadà espanyol que treballa en l'Oficina de l'ONU per a la Pau a l'Orient Mitjà (Unesco), ha eixit aquest dijous de vesprada de la Franja de Gaza i ja està a Egipte, segons han comunicat fonts diplomàtiques aquesta vesprada.
El treballador de l'Oficina del Coordinador Especial per al Procés de Pau a l'Orient Mitjà és el segon espanyol que ha eixit de la zona de guerra pel pas fronterer de Rafah, després que aquest dimecres ha eixit el metge valencià Raúl Incertis, treballador per a Metges sense Fronteres.
Amb l'eixida de Pérez Arellano, el Ministeri d'Afers Estrangers “dona per tancada” l'eixida dels empleats espanyols d'ONG i organismes internacionals a Gaza.
Més llegit
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Metrovalència interromp per obres del 27 de juny al 31 d'agost els trams Aragó-Marítim i Masies-Bétera
-
Convocada l'octava manifestació per a demanar la dimissió de Mazón per la seua gestió de la dana
-
Mor una dona ofegada a la platja Nord de Gandia
-
El 49,28% de les aules de tres anys d'infantil tindrà valencià com a llengua base el pròxim curs i el 50,72% castellà
-
Mor una persona en un accident de trànsit este dimecres de matinada a Xàbia
Més vist
-
18.06.2025 | La via verda
-
18.06.2025 | Especial Fogueres: La mascletà - Pirotècnia Crespo d’Alzira
-
Informe | L'estafa del segle
-
17.06.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
18.06.2025 | Qui ha passat hui pel racó d'À Punt?
-
18.06.2025 | Especial Fogueres: Prèvia de la mascletà de la Pirotècnia Crespo d’Alzira