Intenta fugir de presó disfressat de dona
El pres, un narcotraficant brasiler, pensava fer-se passar per la filla aprofitant el dia de visita de la família.
Volia aprofitar l'horari de visita de la presó per a fer el canvi: la filla, visitant, es quedava dins i el pres fugia disfressat d'ella. Un narcotraficant brasiler, condemnat a 73 anys i deu mesos de presó, va intentar fugir dissabte d'una de les presons del complex penitenciari principal de Rio de Janeiro disfressat de dona. La policia el va detindre amb màscara de silicona, perruca, ulleres i roba femenina quan es disposava a reclamar el document d'identificació deixat per la seua filla.
Clauvino da Silva, conegut com Baixinho (baixet), ha sigut aïllat aquest dilluns en una cel·la de màxima seguretat, en la qual el mantindran durant deu dies. La filla, de 19 anys, ha sigut detinguda junt amb altres set persones acusades de complicitat en aquest elaborat intent de fugida.
En 2013, Da Silva i altres 30 presos van fugir d'una de les presons del mateix complex pel sistema de clavegueram, però un mes després va tornar a ser detingut.
Més llegit
-
Sánchez espera que la situació a Ceuta estiga estabilitzada a finals d'any
-
Pérez Llorca veu amb "preocupació" una subvenció "a dit" del Botànic a la UGT el 2021
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Acord entre el Consell i els sindicats per a implantar la jornada laboral de 35 hores setmanals en l'administració
-
Braulio Vázquez assumix la direcció esportiva del València
-
Assassinen a Mèxic una estudiant espanyola de 21 anys en intercanvi acadèmic