Deu morts en la segona nit de disturbis a Colòmbia per la mort de Javier Ordóñez
Els enfrontaments han deixat també quatre-centes persones ferides.
A Colòmbia en la segona nit de manifestacions a causa de la mort d'un home mentre el detenia la policia han perdut la vida deu persones.
Les manifestacions contra la violència policial començaren arran de l'assassinat amb una pistola Taser de Javier Ordóñez, de 46 anys, presumptament a mans de dos policies.
Aquesta ha sigut la segona nit d'unes protestes que començaren sent de caràcter pacífic, però que han acabat amb enfrontaments molt violents amb la policia i deu víctimes mortals, entre elles una jove de 19 anys que ni tan sols participava en la manifestació, víctima d'una bala perduda.
Els disturbis també han causat vora 400 ferits, 66 dels quals han sigut per impactes d'armes de foc.
Tant diputats de l'oposició com l'alcaldessa de Bogotà han criticat durament el comportament abusiu i contrari als drets humans de les forces de seguretat durant els aldarulls.
Més llegit
-
Una desfilada de devoció per a teixir un crit de pau
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Catalá assegura que mai s'ha negat al debat sobre la taxa turística: "Sempre hem dit que és un debat interessant"
-
La Comunitat Valenciana s’acomiada del ponent amb un augment de la nuvolositat i un descens de la temperatura
-
Ferit greu un xiquet de dos anys que va caure del balcó d'un edifici a Catarroja
Més vist
Més escoltat
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Primera Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Segona Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Quarta Part
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Les notícies del migdia