Denuncien una infermera alemanya per omplir vacunes de Pfizer amb una solució salina
Sis persones van rebre la vacuna falsa, després de la maniobra de la sanitària per a ocultar que se li havia trencat el vial
La policia alemanya acusa una infermera d'haver omplit amb una solució salina sis xeringues amb què s'anava a inocular la vacuna de Pfizer-BioNTech contra la Covid-19. La sanitària volia ocultar que se li havia trencat el vial, en caure-li a terra, segons va confessar posteriorment a un company de faena, que va alertar els seus superiors.
La solució es va injectar durant una ronda de vacunació a 200 persones, dimecres passat, al districte rural de Frísia (Baixa Saxònia), segons informa Deutche Welle. Les autoritats sanitàries els faran la setmana que ve una prova d'anticossos per a identificar les persones inoculades amb la solució salina, que és innòcua per a la salut, a fi d'immunitzar-los com estava previst.
El governador del districte, Sven Ambrosy (SPD), ha anunciat que d'ara endavant s'aplicarà el principi de "quatre ulls en el centre de vacunació, perquè dues persones intervinguen sempre al mateix temps en la manipulació de les dosis de vacunes i en la preparació de les xeringues".
Més llegit
-
Sánchez anuncia la convocatòria d'eleccions generals per al 29 de novembre
-
Sumar anunciarà el 17 d'octubre un nou partit, amb el nom de Front Ampli, i el cap de llista per a les pròximes eleccions generals
-
MAPA | Quant i on va ploure en l’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana
-
Feijóo: “La convocatòria electoral respon a la por de conéixer fins a l’últim detall de l'embolic de casos de corrupció oberts”
-
Consulta el calendari per a les eleccions generals del 29 de novembre
-
Els socis del govern espanyol, l'oposició i els dirigents polítics valencians valoren l'avançament electoral