Almenys 19 persones mortes per l'explosió d'un cotxe bomba a Síria
Tretze de les víctimes són civils i hi ha una dotzena de ferits, segons l'Observatori Sirià de Drets Humans.
Almenys 19 persones, tretze d'elles civils, han mort per l'explosió d'un cotxe bomba a Al-Bab, una localitat siriana sota control de faccions afins a Turquia, a la província d'Alep.
Segons ha informat l'Observatori Sirià de Drets Humans, el nombre de víctimes encara por augmentar, ja que hi ha una dotzena de ferits. A hores d'ara, cap grup ha reivindicat l'atac.
Els atemptats són habituals en zones del nord-oest de Síria, controlades per forces opositores aliades de Turquia, especialment en àrees pròximes a Afrin. A principis d'octubre, Turquia va llançar una ofensiva per a desplaçar del nord del país els kurds, en una franja denominada per Ankara com a "zona de seguretat", que ha generat setmanes de combats entre turcs i kurds que encara continuen, malgrat els pactes d'alto el foc.
Més llegit
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana
-
Quatre dies més de calor