Almenys 14 persones mortes per una solsida al sud-oest de Colòmbia
Cinc persones més han resultat ferides com a conseqüència de les pluges al municipi colombià de Rosas.
Almenys catorze persones han mort i cinc més han resultat ferides per una solsida que va arrossegar algunes causes. La van causar les fortes pluges al municipi de Rosas, al departament del Cauca, al sud-oest de Colòmbia.
Per la zona dels fets, Fortachuelo, discorre la via Panamericana, la principal carretera del sud-est del país, que connecta Colòmbia amb l'Equador.
A més, la situació ha portat a tancar la carretera Panamericana al quilòmetre 82 de la ruta que uneix Mojarras amb Popayán, la capital departamental del Cauca.
Aquest fet se suma al que va ocórrer aquest dissabte a Bogotà, on un afonament en un barri del sud de la ciutat ha afectat 58 famílies, de les quals es va recomanar que se n'evacuaren 27 i que a 12 no els deixaren tornar a casa per a previndre una emergència major.
Més llegit
-
Un mort i tres ferits en un tiroteig a Alzira arran d'una disputa familiar
-
Detenen un home de 85 anys per la mort violenta de la seua exnora de 47 a Madrid
-
Roben a Alacant un tràiler amb roba de Zara valorada en un milió d’euros fent-se passar per policies
-
Mor una dona després de patir un accident amb un quad en una zona forestal de la Vall d'Uixó
-
Un veí de Ceuta, apunyalat presumptament per quatre migrants en un intent de robatori
-
Una xiqueta de 5 anys, intoxicada de gravetat després de prendre un suc en un local de Xàbia