Acusen d’homicidi imprudent un home per la mort dels fills per calor al cotxe
Ell assegura que se’ls va oblidar al seient de darrere quan va acudir al lloc de treball.
Un home ha sigut acusat a Nova York d’homicidi imprudent després que els dos fills, uns bessons d’un any, moriren de calor en quedar-se tancats dins del cotxe. L’acusat, de 39 anys, assegura que se’ls va oblidar al seient de darrere del vehicle durant tot el dia mentre ell treballava, segons ha informat la policia de la ciutat.
Els menors, xiquet i xiqueta, van passar divendres vora huit hores dins del cotxe. El succés va passar vora les huit del matí, quan el pare va aparcar prop de la faena, fins a les quatre de la vesprada, hora en què va acabar la jornada laboral. L’acusat no es va adonar de la presència dels fills en el vehicle fins que va començar a conduir per a tornar a casa. Testimonis presencials van assegurar als mitjans que, tot i que els serveis d’emergència van tractar de reanimar els menuts, van declarar-ne la mort poc després.
En la primera compareixença judicial, l’home es va declarar innocent i va assegurar que va deixar els fills al cotxe perquè se’ls hi va oblidar. El jutge del cas ha imposat una fiança de 100.000 dòlars perquè quede en llibertat. La policia de Nova York encara n’investiga els fets.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Calor d'estiu
Més vist
Més escoltat
-
16.09.2025 | 90 minuts
-
15.09.2025 | LA VESPRADA D'À PUNT | Segona Part
-
15.09.2025 | Les notícies del migdia
-
16.09.2025 | Alberto Baño i Pilu Fontan presenten la comèdia ‘Canviarem bolquers segons el BOE’
-
15.09.2025 | 90 minuts
-
16.09.2025 | El Govern anuncia ajudes de fins a 30.000?€ per al lloguer amb opció a compra per a joves