Vora quatre milions d’euros per a contractar 214 joves parats en 59 municipis
El Consell concedeix les ajudes per a la contractació en ajuntaments de la Costera, la Vall d'Albaida i la Canal de Navarrés.
La Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball ha concedit 3,92 milions d'euros per a la contractació de 214 persones joves sense ocupació en ajuntaments i mancomunitats de les comarques de la Costera, la Vall d'Albaida i la Canal de Navarrés.
Aquestes ajudes, que beneficiaran 59 municipis i tres mancomunitats, s'emmarquen en el pla Avalem Joves Plus. Aquest pla està format per dos programes d'incentius dirigits a entitats locals, diputacions, mancomunitats i organismes autònoms per a la contractació de persones joves que estiguen inscrites en el fitxer del Sistema Nacional de Garantia Juvenil en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja i després se suïcida
-
Un xiquet patix amputacions de quatre falanges per un petard de la Cremà d'una falla a Torrent
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 25 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Una manifestació unitària crida "no a la guerra" a València