El litoral valencià frega el “ple tècnic” d’ocupació hotelera en l’inici del pont d’agost
A Gandia, Cullera, Peníscola o Altea es poden veure platges plenes i terrasses a vessar
Este pont del 15 d'agost registra molt bones xifres d'ocupació hotelera. Hui és el festiu per excel·lència de l'estiu, i això es nota a la platja i a l'interior. A més, després de la pluja de les últimes hores, l'oratge acompanya este inici del pont per a estendre la tovalla o per a caminar per carrers empedrats.
Un pont que registra molt bones xifres d'ocupació hotelera, sobretot a punts de la costa. En algunes localitats es pot parlar de ple tècnic. Localitats com Cullera (Ribera Baixa), per exemple, estan fregant el 100% d'ocupació.
També hi ha ple tècnic a Gandia (Safor), convertida en este pont d'agost en la joia de la corona del turisme valencià. Platges plenes, terrasses a vessar i el motor turístic a ple rendiment. Xifres de rècord, amb una ocupació hotelera superior al 98%, per no parlar de qui amb els anys ha fet arrels.
En el mateix podi d'alta ocupació estan Peníscola (Baix Maestrat) o Altea (Marina Baixa). I les segueixen de prop altres platges valencianes on el motor turístic treballa també a ple rendiment, com és el cas de Cullera.
La Comunitat Valenciana és destinació costanera predilecta i, de mitjana, ha superat el 85% de les reserves, i s’eleva al 90% a la Costa Blanca. I a l'interior, el turista espanyol impulsa l'ocupació. I, sobretot, el visitant de la mateixa comunitat, que repeteix quasi per herència. Un aliat d'estos pobles és el termòmetre, que no sap d'onades de calor.
Més llegit
-
Desmantellen una trama piramidal que operava des de Silla i va estafar més d’un milió d’euros a través d’un club fals d’inversors
-
L'Audiència Nacional imputa l'exparella d'Ábalos, Jessica Rodríguez, en el cas Koldo
-
Recupera l'anell de boda de sa mare després de reconéixer-lo en una notícia d'À Punt
-
Un home mor a l'interior d'un cotxe als voltants de la factoria PowerCo a Sagunt
-
Quatre operaris que havien fet uns treballs de soldadura, detinguts per imprudència greu després de l'incendi d'uns baixos a València
-
Doble crim masclista al Fenollar: un home mata la dona i una de les filles i ferix l'altra