Els comerciants de l’Esplanada d’Alacant protesten perquè els volen desallotjar
L’Ajuntament proposa traslladar-los a la platja del Cocó, però ells demanen una zona pròxima al centre urbà
Els comerciants de l’Esplanada d’Alacant s’han concentrat este dijous a les portes de l’Ajuntament de la capital de l’Alacantí per a protestar perquè els desallotgen. Han aprofitat precisament hui que se celebrava el ple ordinari de setembre.
Els propietaris d'estes parades d'artesania protesten perquè seran desallotjats el pròxim 31 d'octubre després d’estar treballant diverses dècades en este passeig emblemàtic de la façana litoral de la ciutat.
L'Ajuntament els proposa que es traslladen a la zona de la platja del Cocó, però els comerciants exigeixen continuar en una zona pròxima al centre urbà.
En la concentració d'este matí han exigit una solució definitiva i satisfactòria, abans que s'esgote el termini fixat pel consistori, d'ací a un mes.
Més llegit
-
Troben un cadàver dins d’una nevera a Castelló de la Plana
-
Un jove mata el logopeda del seu fill de dos anys a València en sospitar que abusava del menor
-
El Consell anuncia noves rebaixes fiscals generals d'especial intensitat per a les rendes entre 32.000 i 72.000 euros
-
L'Audiència de València demana investigar per "fals testimoni" els policies locals que van negar l'agressió sexual de Rafa Mir
-
Paiporta crea la coca del poble, un dolç per a ajudar les pastisseries i forns afectats per la dana
-
L'autor confés del crim del logopeda de València passarà este dijous a disposició judicial