Els càmpings valencians cobren força a l’agost enfront dels hotels
L’ocupació de bungalous i cabanyes se situa en el 95% i la de les parcel·les arriba al 85%
El sector del càmping viu un mes d'agost especialment dolç i els vora 150 càmpings que hi ha a la Comunitat Valenciana freguen el ple tècnic. Segons dades de la Conselleria d’Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, els del litoral valencià són els que arranquen agost amb millors resultats, amb el 95% dels bungalous ocupats i el 85% de les parcel·les per a tendes de campanya i caravanes. En total, s’hi oferixen més 77.000 places.
Tot i que el nacional és el turisme majoritari, este estiu hi ha més presència de l'internacional, com explica Patrick Le Metayer, vicepresident de l'Associació de Càmpings de la província d'Alacant: “Ens arriba gent de qualsevol punt d’Espanya però és veritat que enguany estem veient molts clients estrangers; molts neerlandesos i francesos també", assegura. L’estada mitjana en un càmping de la Comunitat Valenciana és d’entre set i deu dies.
Bon preu, un recinte tancat i oci per a tota la família
Les raons que expliquen esta clara preferència pels càmpings les trobem principalment en els preus, més assequibles que els hotels. Però també en la possibilitat de desconnectar i descansar en un entorn natural, així com la tranquil·litat de tindre els xiquets en un recinte tancat amb monitors i altres menuts amb qui jugar, servicis com pensió completa, piscines temàtiques, animació i activitats d'oci i esport són altres dels motius que porten cada vegada més famílies a triar el càmping com a la millor opció per a passar les vacances.
Més llegit
-
Rescaten dos homes mentre feien senderisme al Puigcampana, a Finestrat, en plena onada de calor
-
La Comunitat Valenciana viu una nit infernal amb desenes de municipis a quasi 30 °C i registres de rècord
-
La Comunitat Valenciana envia més de 130 efectius i 18 camions als incendis de Castella i Lleó
-
Detenen el responsable d'un hotel de Benidorm per extorsionar i assetjar laboralment els empleats
-
El fum dels incendis del nord-oest peninsular enterbolix el cel de la Comunitat Valenciana
-
El foc avança pel vessant lleonés dels Picos de Europa i l'incendi de Jarilla (Càceres) està "completament desbocat"