València llança 28.700 bons comerç per valor d'1,6 milions d'euros per a fer compres fins a novembre
El valor de cada bo serà de 100 euros (l'Ajuntament aportarà 50 euros i l'interessat la mateixa quantitat), i podran fer-ne ús els majors de 16 anys per a comprar en els comerços adherits
L'Ajuntament de València, en col·laboració amb la Cambra de Comerç, ha llançat 28.700 bons comerç per un import d'1,6 milions d'euros per a compres entre el 2 d'octubre i el 30 de novembre.
El valor nominal de cada bo serà de 100 euros (l'Ajuntament aportarà 50 euros i l'interessat la mateixa quantitat), i podran fer-ne ús els consumidors majors de 16 anys comprar en els comerços adherits, segons informa el consistori.
La iniciativa persegueix fomentar la dinamització de l'activitat econòmica a la ciutat, així com de promocionar el comerç al detall, segons ha manifestat el regidor de Comerç i Mercats, Santiago Ballester.
S'establirà un conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i la Cambra de Comerç mitjançant la concessió d'unes ajudes nominatives a l'entitat.
Els comerços que desitgen participar en la campanya hauran d'inscriure's durant aquest mes mitjançant un formulari en el portal web que preveu habilitar Cambra València.
Els interessats hauran d'inscriure's en la web www.bonocomerciovlc.com, una vegada habilitada per Cambra València a partir del pròxim 2 d'octubre, i abonaran mitjançant targeta bancària la meitat del preu del bo desitjat.
Cada bo haurà d'anar associat un DNI o NIE. El format del bo serà mitjançant l'emissió de targetes de l'entitat bancària amb la qual Cambra València subscriga el contracte conveni, en les quals es ficarà l'import del bo que el consumidor adquirisca.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Dos morts i més de 6.500 hectàrees cremades en un incendi a Lleida, que ja està estabilitzat
-
Tellado, nou secretari general del PP, i Muñoz, la portaveu al Congrés