Treball sanciona l'Ajuntament de Llutxent amb 50.000 euros per exposició a l'amiant
La resolució, signada pel director general de Treball, Cooperativisme i Seguretat Social i amb data del 17 de setembre, es publica este dilluns en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV)
La Inspecció de Treball i Seguretat Social de València ha sancionat a l'Ajuntament de Llutxent a pagar 50.000 euros per "infracció molt greu" en vulnerar la llei de prevenció de riscos laborals per l'exposició dels seus treballadors a l'amiant.
La resolució, signada pel director general de Treball, Cooperativisme i Seguretat Social i amb data del 17 de setembre, es publica este dilluns en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La data d'extensió de l'acta d'infracció és del 4 de juliol del 2009 i la sanció es va acordar com a ferma el 14 d'agost.
La resolució de la Direcció General de Treball, dependent de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, considera la infracció com "molt greu" en matèria de riscos laborals i ordena que es publique en el DOGV i en la pàgina web de l'adreça de Treball i Seguretat Social de València.
Més llegit
-
Detingut un home de 38 anys a València per una agressió sexual a una menor a la porta del seu col·legi
-
Educació sol·licita servicis mínims del 100% per als tribunals avaluadors de la PAU
-
Educació i els sindicats tanquen la jornada sense acord i se citen per a dijous
-
Rafa Mir, als jutjats per a celebrar el juí per agressió sexual
-
El professorat que corregix la PAU amenaça de dimitir en bloc per l'estancament de les negociacions de la vaga
-
El Consell anuncia més de 7.000 milions per a Educació en els pròxims pressupostos
Més vist
Més escoltat
-
27.05.2026 | 90 minuts
-
27.05.2026 | Les notícies del migdia
-
27.05.2026 | Esports À Punt
-
26.05.2026 | L'hora de la cultura | Taula redona sobre els Premis Max i les arts escèniques valencianes
-
26.05.2026 | Susi Sánchez i Arantxa Echevarría presenten 'Cada día nace un listo'
-
26.05.2026 | Les notícies del migdia