La refineria de BP del Grau de Castelló acollirà el projecte més gran d'hidrogen renovable d'Espanya
Este hidrogen s'utilitzarà principalment per a descarbonitzar la refineria, tot i que també arribarà a altres sectors com la ceràmica i el transport
El projecte més ambiciós d'hidrogen renovable d'Espanya s'ha presentat este dijous a Castelló de la Plana i es construirà en la refineria de BP ubicada al grau de la ciutat.
Este hidrogen s'utilitzarà, sobretot, per a descarbonitzar la refineria, tot i que també abastirà altres sectors, com ara la ceràmica i el transport, segons ha avançat la presidenta de la BP a Espanya, Olvido Moraleda.
S'evitarà l'emissió de 23.000 tones de CO₂
BP Energía España i Iberdrola han presentat este migdia un projecte que preveu una planta que produirà 2.800 tones d'hidrogen verd i reduirà l'emissió de 23.000 tones de CO₂ quan estiga acabat.
El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha dit que les macroinversions tenen "catifa roja" al nostre territori i ha declarat que l'objectiu és la independència energètica de la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
La flotilla més multitudinària de la història es dirigix cap a Gaza carregada d’ajuda humanitària
-
Les carreteres valencianes afronten el punt àlgid de l’operació tornada amb més de 626.000 desplaçaments
-
Aemet activa l'avís groc per temperatures de 36 graus al litoral sud de València este diumenge
-
L’optimisme s’obri pas finalment després de 22 dies d’incendis a Espanya
-
Detingut per apunyalar i llançar per la finestra la seua dona a Manresa, Barcelona
-
Protecció Civil certifica la fi de "l'episodi de grans incendis forestals simultanis" que ha cremat 300.000 ha en vint dies