Els primers cinquanta quilos de la millor tomaca del Perelló es venen per 3.050 euros en una subhasta solidària
Ha guanyat la subhasta el grup Artesans de l'Arròs, un club de tretze restaurants de Cullera que haurà de decidir per a quina ONG destina els diners
L'Ajuntament del Perelló i la Cooperativa Unipro del Perelló ha celebrat aquest dijous a l'Hotel Westin de València la tradicional subhasta solidària de la primera collita de la temporada de la tomaca del Perelló, de fama internacional.
Són els primers cinquanta quilos de la collita i a més una selecció de les millors tomaques del Perelló. Aquest producte exclusiu s'ha subhastat per 3.050 euros, és a dir, a 61 euros el quilo.
Representants de l'hostaleria i associacions s'han interessat per aquest producte de qualitat i han participat en una novena subhasta solidària, que ha sigut disputada.
Finalment, ha guanyat el grup Artesans de l'arròs, un club de tretze restaurants de Cullera. Ara aquest club haurà de decidir per a quina ONG va destinat els diners d'aquesta primera collita de tomaques del Perelló.
Amb aquesta subhasta la Cooperativa Unipro del Perelló inicia la temporada de la tomaca del Perelló, que es cultiva de manera artesanal i sostenible dins del parc natural de l'Albufera.
Més llegit
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La Font d'en Carròs, a la Safor, acumula 145 l/m² en les últimes dotze hores
Més vist
Més escoltat
-
13.12.2025 | Fem banda T2
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo
-
12.12.2025 | Marita Alonso i la 'Venus del Smartphone': l’amor en temps d’aplicacions