El preu de la gasolina puja per primera vegada des que va començar l'estiu
La gasolina augmenta un 0,5% fins als 1,594 euros el litre (aplicant el descompte de 20 cèntims), mentre que el gasoil és un 4% més car que fa una setmana (1,682 euros)
La gasolina ha pujat per primera vegada en tot l'estiu fins a registrar un preu mitjà de 1,594 euros el litre (aplicant el descompte de 20 cèntims del govern), mentre que el gasoil ha encadenat el seu segon augment i se situa en 1,682 euros.
Segons les dades difoses aquest dijous pel Butlletí Petrolier de la Unió Europea, que recull el preu mitjà registrat en més d'11.400 estacions de servei espanyoles entre el 23 i el 29 d'agost, el preu de tots dos carburants continua per davall de la barrera dels dos euros el litre, fins i tot sense la bonificació pública.
Amb aquests valors, el cost de la gasolina ha augmentat un 0,5% els últims set dies, coincidint amb l'operació especial de trànsit per la tornada de les vacances estivals, mentre que el gasoil és un 4% més car que fa una setmana.
Més llegit
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
Els bombers treballen en l'extinció de l'incendi que manté confinat el veïnat de Gátova
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
“Tornem a casa per a l’adeu definitiu”: La Gossa Sorda revela quan i on serà el seu últim concert
-
La crisi migratòria de Ceuta marca el començament del curs polític
-
Setmana d'estiu, amb calor i calitja en moltes comarques
Més vist
-
23.08.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
21.08.2026 | Entrada mora dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Segona part
-
21.08.2026 | Entrada cristiana dels Moros i Cristians d'Ontinyent | Primera part
-
23.08.2026 | Informatiu migdia