El port de València tanca el 2018 amb un rècord 5,1 milions de contenidors
Només al desembre, el port ha mogut 402.662 contenidors, un 8,03% més respecte al mateix mes de l'any anterior.
El port de València ha tancat l'any 2018 amb un rècord de 5,1 milions de contenidors de 20 peus o 6,1 metres de longitud, segons les dades provisionals del departament d'Estadística de l'Autoritat Portuària.
Els 5,1 milions de contenidors confirmen "el rècord històric" de contenidors en un any natural, segons ha destacat l’APV.
El trànsit total ha tancat l'exercici amb 75,3 milions de tones canalitzades, un 2,88% més que en 2017, atesa la bona evolució de la mercaderia general, tant siga o no en contenidors.
En termes de comerç exterior, creixen tant les exportacions, amb 22,64 milions de tones com les importacions, amb 17,99 milions de tones, i el trànsit avança un 1,67%.
Només al desembre, el port ha mogut 402.662 de contenidors, un 8,03% més respecte al mateix mes de l'any anterior. El trànsit de contenidors plens ha augmentat el 6,52% i els buits un increment del 12,66%.
Més llegit
-
Emergències avança que l'avís podria canviar a roig i alguns municipis i pedanies de València suspenen les classes
-
Paralitzat durant deu dies el desnonament a Burjassot de l’investigador de la UV Daniel González: "Hi ha esperança"
-
L'Aemet eleva a taronja l'avís per pluges torrencials dijous a quasi tot el territori: poden superar-se 50 litres en una hora i 160 en dotze
-
Troben un cadàver d'home sense cap ni extremitats surant davant de la costa de Sagunt
-
Una de cada tres mares volia més fills i no els ha tingut per raons laborals o de conciliació
-
El segon decret del govern preveu que el propietari del pis pague un any de renda si no renova el lloguer