La plantilla de Vodafone, en vaga
La multinacional de les telecomunicacions pretén despatxar 1.200 persones a Espanya, 180 d'elles a la Comunitat Valenciana.
Els treballadors i les treballadores valencians de Vodafone estan convocats aquest dilluns a una nova jornada de vaga, en la recta final de les negociacions de l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) de la plantilla, que acaba el 24 de febrer.
La multinacional de les telecomunicacions preveu despatxar 1.200 persones a tot Espanya, 180 d'elles a la Comunitat Valenciana.
La protesta inclou una concentració i una marxa pel centre de València, que acabarà a la Diputació.
El passat 11 de febrer va començar la primera de les quatre jornades de vaga total a les quals han convocat CCOO i UGT, i de les 10 que ha aprovat el sindicat STC.
Més llegit
-
El valencià Guitarricadelafuente estrena "La nieve", el tema musical principal de ‘La bola negra’
-
INTERACTIU | Consulta quant ha plogut en l’episodi de precipitacions torrencials a la rodalia de València
-
Controvèrsia sobre l'enviament de l'ES-Alert: el Consell afirma que es va enviar quan es va detectar risc de desbordaments, mentre que l'oposició critica el retard
-
Tensió en el trasllat dels migrants des de les platges de Ceuta cap al nou campament del port
-
Detenen una dona de 47 anys per matar a punyalades un home a Requena
-
L'empresa pública espanyola Navantia entrega una patrullera al Marroc