El parador de Benicarló tanca per reforma tres anys i mig
S’invertiran quinze milions d’euros per a millorar les instal·lacions i reforçar les estructures de l’immoble, afectat per la dana
El parador de Benicarló, tancat des de la dana, continuarà així durant tres anys i mig perquè el sotmeten a una reforma integral. La rehabilitació, que costarà quinze milions d’euros, permetrà millorar les instal·lacions i reforçar les estructures de l’immoble.
El conegut com a Alberg de Benicarló, que es va inaugurar el 1935, és un dels més antics de la xarxa. Es va convertir en parador de turisme en els anys huitanta. Des d’eixe moment, s’ha ampliat, s’ha remodelat i s’ha redecorat en diferents etapes, cosa que li va permetre convertir-se en un establiment de quatre estreles el 2006.
Este parador va tancar les portes, de manera preventiva, el desembre, després que els tècnics de l'empresa, Paradores, feren una primera revisió dels danys causats per la dana.
Posteriorment, s’ha fet una anàlisi exhaustiva de les instal·lacions. Els tècnics han determinat la necessitat d'escometre un projecte de reforma integral per a resoldre els problemes d’estructura i de configuració, de cara a reforçar la resistència de l'edifici i minimitzar els problemes derivats del pas temps i dels fenòmens meteorològics adversos. Donada l'envergadura de la reforma, estarà tancat durant vora tres anys i mig.
“Esta renovació suposa una inversió imprescindible per a garantir el futur de l'establiment i la competitivitat”, segons les mateixes fonts, que afigen que la modernització de les instal·lacions permetrà oferir "un servei de major qualitat, atraure nous clients i enfortir la imatge de l'empresa en el sector".
Durant eixe període, l’empresa ha oferit a la plantilla la possibilitat de ser reubicada en altres establiments de la xarxa.
Més llegit
-
Les nou localitats des d'on podràs vore l’eclipsi solar
-
Sanitat indemnitzarà amb 225.000 euros la família d'una pacient que va morir per pancreatitis després de 36 hores a Urgències
-
Investiguen una dona a Xirivella per vendre més de 400 productes falsificats per valor de 80.000 euros
-
‘Està Passant Comunitat Valenciana’, l’aposta d'À Punt per a les vesprades
-
El govern espanyol garantix que la reubicació de menors es farà a pesar del plantó del PP
-
Els festivals de música busquen recinte a València a menys de dos mesos de les primeres cites
Més vist
Més escoltat
-
07.04.2026 | 90 minuts
-
07.04.2026 | Les notícies del matí
-
07.04.2026 | L'hora de la cultura | L'homenatge a Josep Piera i "Teló de fons"
-
08.04.2026 | Les notícies del matí
-
07.04.2026 | Àngels Gregori recorda Josep Piera, veu clau de la cultura valenciana
-
07.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part