El nou president de la patronal valenciana vol tindre comunicació permanent amb la CEOE
Garamendi mostra el seu suport al nou projecte liderat per Vicente Lafuente i anuncia que este dimecres el proposarà com a vicepresident de la CEOE
L'objectiu del nou president de la CEV, Vicente Lafuente, és tindre un canal de comunicació permanent amb la patronal espanyola i que la CEOE conega de primera mà les necessitats de les empreses de la Comunitat Valenciana en general, però també les particulars de cada província. Per a Lafuente és clau que totes les entitats provincials tinguen veu i aposta per un projecte coral, i per això vol aprofitar la proximitat amb la CEOE perquè l'empresariat valencià tinga més visibilitat a Madrid.
El president de la CEOE, Antonio Garamendi, ha mostrat el seu suport al nou projecte liderat per Vicente Lafuente i, de fet, ha dit que este dimecres el proposarà com a vicepresident de la patronal espanyola en substitució de Salvador Navarro, amb qui ha dit que continuarà contant i també ha agraït el seu treball.
Els dos dirigents empresarials han coincidit a demanar més unitat i menys polarització política tant pel bé de l'empresariat com per a completar la reconstrucció després de la dana. "Faig una crida al fet que es gestionen bé els diners perquè la població de València no haja de tornar a sofrir el que ja va viure".
D'altra banda, Garamendi ha mostrat el suport al corredor mediterrani "que articula Espanya i que és el que València necessita des de fa temps" i s'ha excusat per no poder estar en l'acte que es farà dijous.
Més llegit
-
Les famílies d’acollida tindran prioritat per a adoptar els menors que acullen
-
Amb bats de beisbol i passamuntanyes: catorze investigats a Alginet per amenaces i càntics racistes contra els àrabs
-
Ontinyent decreta dos dies de dol per la mort de dos veïns després de caure un cotxe al riu Clariano
-
Un virulent incendi en una campa crema un camió cisterna abandonat al costat de l'A-3, a Mislata
-
Transports aprova el projecte de connexió directa entre la V-30 i l’A-3 a València per 56 milions
-
Dos morts i un ferit greu en un accident a Ontinyent després de caure un cotxe al riu Clariano
Més vist
-
25.04.2026 | Moros i Cristians d'Alcoi: entrada cristiana | Primera part
-
25.04.2026 | Moros i Cristians d'Alcoi: entrada mora | Primera part
-
27.04.2026 | Entrevista LNM Sònia Cebrián
-
25.04.2026 | Moros i Cristians d'Alcoi: entrada mora | Segona part
-
26.04.2026 | Informatiu nit
-
27.04.2026 | Informatiu migdia | L'oratge