La ministra d’Economia va comprar una casa a través d’una societat de la qual ja s’ha desvinculat
Tant el PP com Ciutadans demanen la compareixença de Nadia Calviño perquè explique aquest assumpte.
La ministra d'Economia i Empresa, Nadia Calviño, va comprar un habitatge a Madrid a través d'una societat creada amb el seu marit l'any 2000, encara que quatre anys després es va desvincular totalment d'ella, de manera que assegura no tenir vinculació amb companyies privades.
Així ho han assegurat fonts del Ministeri d'Economia aquest divendres, després que el diari ABC publicara que l'habitatge de 319 metres quadrats i situat a Mirasierra es va adquirir a través d’Aldael Consultors, creada per Calviño i el seu marit, l'economista Ignacio Manrique de Lara, per a comprar-la.
Després de saber la notícia, tant el Partit Popular com Ciutadans han demanat la compareixença de la ministra en el Congrés perquè explique aquest assumpte.
Suport de l’executiu espanyol
La ministra portaveu, Isabel Celáa, ha defensat que Calviño "està en perfectes condicions de seguir en la taula del govern espanyol" i ha afirmat que la imatge de l'executiu "està intacta".
Celáa ha assegurat que el fet que Calviño comprara l’habitatge a través d'una societat no suposa un problema d'imatge per a un govern que defensa pujar els impostos als qui més tenen i lluitar contra l'evasió fiscal.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
L’Ajuntament de València suspén la mascletà d'este dijous per la pluja
-
Un turisme cau en les vies del Tram a la Vila Joiosa i obliga a tallar la línia fins al Campello
-
La pluja i un seguit d'accidents i avaries causen retencions quilomètriques als accessos a València
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | ContrÀpunt