L’exministra Beatriz Corredor substituirà Jordi Sevilla al capdavant de Red Eléctrica Española
Corredor és actualment secretària d'ordenació territorial i habitatge en l'executiva del PSOE.
La comissió de nomenaments i retribucions de Red Eléctrica Española (REE), l’empresa que gestiona la xarxa de transport de l’energia elèctrica a tot Espanya i de la qual l'Estat és el principal accionista amb un 20% del capital, ha proposat el nomenament de l’exministra d’Habitatge i exdiputada del PSOE Beatriz Corredor com a consellera externa, com a pas previ a la seua designació com a presidenta no executiva.
La comissió ha proposat al consell d’administració, que es reunirà el pròxim 25 de febrer, el nomenament de Corredor per a cobrir la vacant deixada per l’expresident i conseller de la companyia Jordi Sevilla, segons ha informat l’empresa a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).
Sevilla va dimitir el 28 de gener al·ludint a “restriccions externes sobrevingudes i discrepàncies en l’àmbit regulatori que podrien afectar la bona marxa de la companyia, els seus plans de futur i la seua gestió com a president”.
Beatriz Corredor va anunciar el passat mes de gener que abandonava el seu escó en el Congrés dels Diputats per motius personals, lloc que va ocupar Omar Anguita, secretari general de les Joventuts Socialistes d’Espanya.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Les màximes repunten en vespres d'un dissabte amb possibilitat de tronades
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
02.07.2025 | Les notícies del matí