L'Agència Tributària ha retornat ja 219 milions a 366.000 valencians
Més de 572.000 valencians i valencianes han presentat la declaració de la renda per via telemàtica i aquest dijous comença l'atenció presencial.
L'Agència Tributària ha retornat més de 219 milions d'euros a 366.000 contribuents valencians que ja han presentat la declaració de la renda de 2017. La quantitat suposa un 31,5% més que en la campanya anterior, segons ha informat el delegat de l'AEAT a la Comunitat Valenciana, Manuel J. Cabrera.
L'efecte d'acceleració de les devolucions s'ha degut, tal com ha destacat Cabrera, a l'anticipació de la presentació de la renda, que ha sigut possible perquè l'administració ha sigut primerenca a l'hora de facilitar les dades, en concret des del 15 de març.
A hores d'ara són més de 572.000 els valencians i les valencianes que ja han complit amb la hisenda pública i han presentat la declaració de l'impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF) per via telemàtica, encara que es preveu que la quantitat de contribuents arribe als 2,1 milions enguany any, un 24% més que l'anterior.
I a partir d'aquest dijous, l'entitat inicia l'atenció a les oficines per a les persones que necessiten assistència presencial. Com a novetat durant aquesta campanya, les oficines d'atenció ciutadana estaran a nou municipis, a més de les capitals de província, segons ha indicat la secretària autonòmica d'Hisenda, Clara Ferrando.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida